Godnatt där ute! 

Uppe med tuppen idag för att hinna med allt som stod i schemat. Fullspäckat men hann ändå med allt från brynplock och färgning, träning, bilköp och bortplockning av naglar. Startar i höst upp min verksamhet på Gymmet Stockholm samt i Uppsala så naglarna fick ryka för att undvika klösbehandlingar på kunderna 😂

Jag kommer erbjuda ett stort urplock av tjänster, allt från Fysioterapi till Personligträning samt behandlingar för hela kroppen som massage, bindvävsmassage och dry needling. För varje dag som går blir rummet allt mer välkomnande, längtar otroligt mycket till att sätta igång på riktigt när jag kommer hem från Dubai i Augusti! 

 Tillbaka till där vi startade, tidsoptimering. Träning är en av de bästa sakerna jag vet, det ger mig energi, glädje och håller mig fysiskt fräsch, men att få in allt i dagsplaneringen är inte alltid lätt. Carro Aspenskog presenterade mig nyligen för PLYO och jag blev hooked direkt. Kort sagt är det expolosiv träning, mycket hopp, hög puls, pump i ben och rumpa och ett helt gaaalet endorfinrus. Och perfekt för just de dagar där tiden är knapp eller för att driva på lite extra i benpasset. Jag har försökt vara så tydlig som möjligt, kommentera eller maila om det är något ni undrar☺️

5 x 30 sekunder aktivt / 30 sekunder vila i samtliga övningar

Kram, Unni 

1. Knäböjshopp upp på stepbräda

2. Sidohopp

5 x 20 repetitioner i samtliga övningar

3. Bootybuilder maskin 

1. Utfall snett bakåt

4. Utfallhopp

3. Wall ball böj 

2. Raka marklyft med hantlar och knip i toppen 

Godmorgon peeps!

Fick massa frågor efter att jag lite spontant slängde ihop granola och la ut på insta stories.

Kul att det var så många som själv ville testa! 

Då jag sällan måttar så får ni ta att ni kommer få höfta lite, lycka till 😉

Recept 

8 dl Havregryn 

0,5-0,8 dl Kakao

4-5 msk Mandelolja (går bra med annan olja som har lite smak ex. kokosolja) 

Sötströ 

1-2 dl Kokosflakes

Vatten (ös på till att det blir en hyfsat sammansatt gegga i bunken) 

Valfria nötter/frön 

In i ungnen på 150-180 grader i 30-40 min 

Se till att röra om med jämna mellanrum så allt blir rostat